<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4951689830137349051\x26blogName\x3dTo+heart\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://selenitelight.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://selenitelight.blogspot.com/\x26vt\x3d5294742295040795325', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Swan Song covers out!!


Ahhh it's out it's out!! ^^
Here are the covers for Swan Song single! =DD

Limited Edition:

Photobucket


Regular Edition:
Photobucket


I won't be reposting the contents of the single already =))
I personally prefer the Regular Edition cover cus they look happier, LOL

Sorry for those who already read this in the community, I'm too lazy to write up anything new T__T

PS: I know this is totally random and has totally no relation to this post, but I need to say this..H.A.N.D ALBUM ROCKS!! It's soooo worth my money!! Apart from the singles track, the rest of the songs are just as nice!!
Especially
- Arabesque ~千夜一夜の夢~
- キミハカルマ
- WATER SCREEN -theme of H-
- 未完のラブ・ソング

They took such good care of me while I was rushing my report through the night..
So KinKi Kids, ARIGATOOOOO~~~

Labels:


blogged @ Wednesday, September 30, 2009 12:49:00 AM



I have to sleep soon~~~


Ahhh I'll just briefly talk about today before I sleep
I am soooo behind in posting things!!
I guess I'll just post them like next week~
This week will be a very very tight week!!!

Ok erm today I was supposed to go down to Kinokuniya alone to get my TV Guide and Only Star,
And before I leave house,
I just check my mailbox even though it most probably will have NOTHING
But when I checked it,
It's anything but NOTHING!!
IT'S FILLED WITH SOMETHING!! =X
It's my BIG BIG BIG PACKAGE OF LIMITED EDITIONS AND MY KOICHI CALENDER!!
OMGOMGOMGOMG
I didn't expect it to reach me until like next week!

So yeaa but the stupid postman went to bend my package!
Grrr so yeaa I had to take it out and carry it with me all the way to town T___T
But hehehe I'm a happy happy girl ^^
So yeaa I reached Kinokuniya and started looking at my Only Star (TV Guide hasnt reached yet) and someone tapped my shoulder LOL
I was like 'huh? who?' and guess what?
IT WAS EMILY!! OMGOMGOMG
Emily is the girl who sold me the pamphlets ^^
I love her btw~~ LOLOL
And WOW!! HAHA

She's there looking for magazines too!! Hehe
Now I found another good way to meet new KinKi fans already =X
Hahaha and so yeaa we started hanging out with each other until TV Guide arrived
And I showed her my newly delivered stuffs hehe
And yes yes I know!! She thinks Koichi looks great too!!
And the H album is just WIN LOL
She kept doing this cute action like wanting to steal them away HAHA!!

After that finally TV Guide came and I paid for it and yeaa Yiting called me
LOLOLOLOL
She said that her test supposed to end at 4pm but she finished it at 3pm LOLOL
And so she's coming down to Kino~
YAY~~~~
It's been a looooooong time since I last saw her and YAY~~
We hung out like usual~
Ate KFC,
Talk about Gazette and KinKi~
And talked about KinKi YOU DVD~ LOL
Wondering whether cdjapan will ship early anot HAHAH
After that she got exam the next day so she go home already haha
And when I reached Jurong Point (Meeting Peixin for dinner)
Yiting smsed me and say

"LOL just when we were talking about it..They shipped today"

OMGOMGOMGOGMOMG!!!
WTF?!?!?!?!
IT'S SHIPPED?!?!?!
ITS SHIPPED!!!!!
IT'S NOT RELEASED YET!!!
NO!! NOT YET!!!
IT'S SHIPPED!!!!
LOLOL

Ok I know I know dont slap me T___T

Haha yay~~
I'll be meeting Yiting again soon to get my DVD~
Heh~~ I hope I get it by this week! T___T
Hehe

Ok erm so met up with Peixin for dinner
It's been such a long time I last met her!!
It's really nice talking to her and I laughed soooooooooo much!!!
Hahahahaha
I laughed until I cried LOL
But I'm not gonna say why here hehehehe

And so yeaa I went home and started updating
And yes I'm gonna end the entry now~ LOLOL
But before I end,
These are the 2 official KinKi Kids picture that the person gave me
For free!!
Official pictures!! LOLOL
It's only Koichi but still it's official pictures!!
She's so nice~ When she said she wanted to give me pictures I didnt expect it to be official pictures~~
KinKi fans are soo nice~
I love you all!!! LOLOL

Ok these are the 2 pictures ^^


Photobucket

Hahaha my sister says that it totally looks like he's Thor in Jyu Oh Sei anime~ LOL
I agree hahaha!!


Photobucket

Yes I know he's wearing pink but still~
HE LOOKS GOOD!!!!
Handsome handsome handsome~


Hehehe and after nice pictures~
It's time for some moment of aho-ness!!!
HAHAHAHA gally showed me these and within 1 minute I laughed so much that I cried! HAHA
These are scenes from KinKi YOU DVD and someone went to gif it HAHA
SCROLL DOWN SCROLL DOWN!!!


Photobucket

HAHAHAHA!!!
EPIC FAIL!!! AMBUSH FAIL!!!


Photobucket

HAHAHA AND OMG WTF IS THIS?!?!?!
HAHAHAHAHA AHO AHO AHO!!!


Photobucket

HAHAHA and time for some KKL!!!
Hehehehe cute cute cute!!!


I WANT MY DVD LIKE NOOOOOOOWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Labels: , , , , , , ,


blogged @ Tuesday, September 29, 2009 12:57:00 AM



I want to..


I wanted to update about today's KinKi fan outing..
I really do..
I wanted to update about my Brand New Song single when I got home
I really do..
I wanted to update about my beloved Koichi concert goods~
I really do..
I wanted to reply Vanilla's mails (after sooooo long) when I reached home today
I really do..
I wanted to talk about how I experienced F1 for the 1st time today~
Hearing the sounds of the engine as the cars went past one after another
(The sounds are Koichi's ringtone by the way, I and totally don't find it weird. I love those sounds too..I couldnt stop waiting for the next car to come just so that the sound will appear again)
I really do..

But I'm sorry it's sooo late already and I'm sooo tired
And I have work at 930am tomorrow and Dad's not driving me
So I have to wake up super early and I cannot afford to be late AGAIN
So for now please make do with this horrible picture...


Photobucket

Me and my baby sis enjoying ourselves with Kochan's DK light stick in the dark
Dont you dare say we look like ghosts!! >=(
I'll smack you with the light stick! Yeah right~


3 MORE DAYS TO RELEASE OF KINKI YOU DVD!!!!!

Labels: , , ,


blogged @ Sunday, September 27, 2009 1:15:00 AM



It's fixed! ^^


For those who prayed for me,
Thanks a lot!!! ^^
After taking out my printer from my sister's room and plug it in my room's computer,
IT CAN BE USED!!!

Don't ask me why
I tried fixing it in my sister's room several times but it just won't work!
Maybe it's really fated that the printer shall be in my room =XX
Hehehe but still thanks for those who pray muhahaha
And Thanks to my dearest Yiting who offered to lend me her scanner until I get it fixed hehe
GIRL I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
Hehe there are 3 YOUs inside hehe
And Yes I cant wait to get my YOU also!! T___T

4 MORE DAYS TO RELEASE OF KINKI YOU DVD!!!!

Hehehe I cant cant cant wait!!
Hopefully it will be like what Yiting said,
Maybe CDJapan might ship earlier =XX
And it will reach her house by 30th Sept?!?!?!
WAAA IF THAT HAPPENS IT WILL BE DREAM COME TRUE HAHAHA
I definitely will will will ZETTAI go her house immediately and collect
Not to mention giving her a giant hug and squeeze her until she die
HAHAHA

Later I will have to meet Emily and her friends at Raffles
To collect my Koichi's concert goods T__T
But too bad only have the lightstick and the earphones hehe
But it will do for now =XX
Satisfy my hunger 1st hehe

So yeaa I will make this short
Went to Johnnys-net and saw the photographs for yesterday's concert
Can't remember which song but yeaa
Koichi showed photos of his teenage days~
SUPER SUPER CUTE I TELL YOU!!!
Ok scroll down!! =DD
The comments I write will be what was written on the picture itself =))


Photobucket

When he's 17


Photobucket

Probably when he's around 13


Photobucket

When he's 17
OMGOMGOMG I need to comment this is damm cute!! HAHAHA


Photobucket

When he's 16
Hahaha the angel picture LOLOL


Photobucket

Probably when he's around 13


Photobucket

When he's 17
Hahaha this is damm cute too!!!

Photobucket

When he's 18
OMGOMG THIS IS THE TIME WHERE I HATED HIS HAIR!!! LOLOL


Photobucket

When he's 16
Ahhhh CUTE CUTE CUTE!


Photobucket

When he's 16
MECCHA KAWAII!!!


Photobucket

Probably when he's around 13
HAHAHA omg you know this picture right~
For Koichi's birthday this year (1st Jan)
Tsuyoshi developed this photo into A4 size and gave it to him as a birthday present HAHAHA!!
And Koichi said that he has no used for it~ LOL
And Tsuyoshi said that he can bring it around,
Or keep inside his laptop bag HAHA

But seriously,
Looking at all these pictures now,
And comparing to how he looks now, (looks at blog header picture)
I can't help but wonder
HOW WILL I LOOK LIKE WHEN I'M 30 YEARS OLD?!?!

Because I'm 19 now right??
It's just one year older than how Koichi looks like when he's 18
And I don't look THAT different when I was 16 and when I am now,
So I can't help but wonder,
When I turn 30,
Will I look better, much much better, like how Koichi is?
Or will I totally look like some middle aged auntie T___T
Please please don't let me turn into some obaachan~ T___T

And just because I think it looks nice~

Photobucket

Ahhh I want to do that too~
Sitting on the beachside,
Talking to my soulmate
And chat till we forget the time~~

Haha ok that's all~~
Will update again tonight about my new Brand New Song Limited Edition Single hehe
IT'S VERY VERY VERY NICE!!
Hehehehehehe
Till then ciao~~

Labels: , , , ,


blogged @ Saturday, September 26, 2009 12:24:00 PM



Bad News~


UPDATE: Because this is too cute to not sub it~~

In Shin Domoto Kyoudai,
Kuraki Mai was asked what does a guy do that makes her heart melt,
And she says when he protects her suddenly,
Do watch more to see what happens between KinKi Kids
SUPER SUPER FUNNY!!
And of course my Kochan is cute like always =DD
It's only 1min so~ =DD



PS: CUTE RIGHT CUTE RIGHT!!! =DDD

Yes as you can see from the title~~
BAD BAD NEWS ARGH

Not just for you guys but for me too~~
My printer seems to have broken down zz
I dont really know what happened but I cant seem to get it on!!
I can't on it no matter how many times I pressed the on button
I just hope that tmr when I try to plug it into my computer it will work
If not argh this means no more scanning for me,,
Also money will be spent for sending it for repair/buying a new scanner

And Koichi will be appearing in Only Star for this week too~
Not to mention KinKi Kids will be appearing on TV Guide!
NOO PLEASE DONT LET THIS HAPPEN TO ME!!!!!

Everyone pray for me please T_____T
I still have so many stuffs I need to scan T____T
For now I'll have to get back to my project haiii

On the bright side,
It's past midnight so...

5 MORE DAYS TO RELEASE OF KINKI YOU DVD!!!~~

Labels: ,


blogged @ Friday, September 25, 2009 12:18:00 AM



Arigato~


君たちへ
To you guys,

心が折れても
Even if my heart breaks,
届けるからね
I will send it to you,

伝えるからね。
I will convey it to you,

大好きだから。
Because I love you


Actually Tsuyoshi has been updating his jweb consecutively for almost 2 weeks now,
And yesterday on 23rd of September he didn't update.
What went through my head was
"Eh? So he's gonna stop already?He's not gonna update in the near future anymore?"
And today when I came home he updated again.

I have translated a lot of jweb entries,
But of all the entries,
I felt that this entry touched me more than any other entries
To be honest after reading his jweb for many days,
I sort of took it for granted that he will update everyday,
And yet at the same time I was feeling tired,
Thinking "Yes, I know he loves us" and sort of felt that it was too repetitive
I guess that's just the kind of person I am
I tend to take things for granted
As much as I know how to appreciate,
When things happen again and again for a few times,
I sort of felt that I rather it stops

And yesterday when he didn't update
I felt so sad
That one day when I needed assurance from him,
He didn't update
Now that I'm home seeing him update again
Somehow I felt that this entry wasn't repetitive
I really felt the love conveyed by him
So much so that I started emoing again T_____T

あなたは本当に大好き!!
KinKi Kidsは本当に大好き!!
いつの間にか,あなた達は私の大切な物
あなた達いないなら、私はだうするん解らない。。
だからもう一度、本当にありがと。。大好きです!!

I really love you both!!
I really love KinKi Kids!!
I wonder since when, you guys have become so precious to me
If you guys weren't here, I don't even know what I should do
That's why once more, thank you..I love you!!


Once again sorry for this random entry~
I am already fine =))
I guess it's time to explain the situation?
The person who is supposed to order my Koichi concert goods FORGOT MY ORDER
Yes I know to some of you guys who are reading it,
You might think it's a stupid thing to get so upset over..
You don't understand..
This is the 1st time I actually went to the extent of ordering concert goods
And this is the 1st concert that Koichi had when I got back into the fandom
Ayakashi is the 1st single that I preordered ever, and the Limited Edition is the 1st Limited Edition I preordered.
Hence this concert is important to me,
Even though I didn't actually go to the concert..

To know and feel that there is a possibility that I might have to buy 2nd hand goods,
Off the auctions somemore just makes me so pissed off
Life hasnt been easy and this was what made me look forward to and kept me going,
Of course KinKi YOU DVD as well..
And I really loved that DK logo
Some of you should know it by now,
How much I love that logo...

But everything's fine now..
I found another seller who can buy it for me..
Money wise I talked to my mum already she agreed to lend me her card..
I'm not sure how much the shipping will cost me,
But I'm just glad that I will be able to get those things..
Please let those items still be available when they are going to get it for me T_____T

Lastly,
Thanks to dear Eliza and Bamboobranch and Yiting for hearing me rant T___T
And thanks to Kristy for trying to help too =DD
Of course how can I forget my dear Vanilla(I miss you T____T) and Gally and Zijun for the hugs T______T
I really love you all~~
Thank you~~ T____T
 

Labels: , , , , , ,


blogged @ Thursday, September 24, 2009 7:11:00 PM



Sucks


I am at a loss now~
You have no idea how I feel
You have no idea how important this was to me
You have no idea what a huge mental damage this has dealt me
I guess I am too exhasuted
I know I am too reliant
I know I am being spoiled
I know I am being stupid
But I hate it when people screw things up
Can't they even do something about it to compensate?

My source of strength is taken away from me so suddenly
You have no idea..
You just have no idea..

Tomorrow..
I hope everything goes well..
If not I guess..
I dont know..
I dont even know how to feel now..
I need a hug...
Dare ka??

Why is it that
I can't stop tearing..
Why is it that
All hope suddenly seemed to be gone
It's just a small mistake,
A small setback
じゃなぜ?

どうしてだろう、涙止まらないよ?



6 DAYS TO RELEASE OF KINKI YOU DVD..
The only thing that I look forward to now...

Labels: ,


blogged @ 1:18:00 AM



Early in the morning~


It feels good,
To wake up early in the morning,
With so much time to spare

Even though I'm having a slight flu now,
I hope it won't be that serious when I'm at work later
Listening to my KinKi Kids playlist,
In the quiet morning,
Without any disturbance..
This peaceful situation is something that I more than often want to get
It feels really good~ ^^

Met my friend Haider online just now
He's my friend that I got to know when I was still in Secondary school
I got to know him through the internet because we both like Prince of Tennis haha
He's from London so yeaa we only communicate to each other through MSN
After I graduated from Secondary school we didnt really talk anymore
Until like early this morning when he came to talk to me

It was such a nice surprise
And when I told him that I finished A levels and is in 1st year University now,
He got a big shock! HAHA
And he says that I grow up too fast ~.~ Haha
I guess that's probably because when we knew each other that time,
I was always whining to him about stupid O levels,
And now I already finished A levels!! Hahaha

And I'm shocked too,
That he's in Law school now and will is becoming a lawyer like next year LOL
And he's only 2 years older than me! Hahaha
After chatting for a while he gtg already
Cus it's like 2am in London now??? LOL
So yeaaa and he said if he left it like that again
The next time he talk to me I probably would be married with kids HAHAHA!!!
What a joker LOLOL

But still after so long,
It was really to be able to chat with him again haha ^^
And it makes me realize that time really pass so fast
And along the way we might have forgotten about the people that we might have known,
But it doesnt mean that their life doesnt go on..
What does it really mean to be a friend?
To try and contact them from time to time to see how they are doing?
Trying to keep in constant contact?
To be there when they are going through tough times?
Or to just to nothing and wait for things to happen?

I guess I'm guilty of all of the above~
Which is why in this case I am really happy that he took the initiative to come and talk to me again
Even though the next time we talk might be another few more years later..
I also cannot deny that at some point of time in my life,
He was there to help me, and was a good friend to me ^^

Ahhhh so many things rushing through my mind early in the morning
I guess this is what happen when you sleep too much lol
(I had a loooooooong nap from 4pm to like 9pm ystd and then go back to bed again at 1-2am)

Haha alright it's already 930 now,
So I'm going off to prepare for work already~ =DD
(Wants to leave house by 10 so that I am reach Sentosa by 1130) Haha
Alright before I leave,
My dear Eliza requested this~~
I think it's nice so yeaa just to show it to you guys~~ hehe


Photobucket

Hehe another wallpaper from Harmony of December single!! =DD
Nice hor~~~~~~~~~~
Please say yes T____T

Labels: , , ,


blogged @ Wednesday, September 23, 2009 9:18:00 AM



KinKi YOU DVD preview - 愛のかたまり


Finally the long awaited 愛のかたまり (Ai no Katamari)!!!!
Ahhh this song this song!!
Is one of the BEST SONGS WRITTEN OUT THERE OMGOMGOMG
Music composed by Koichi, lyrics written by Tsuyoshi..
This song is ranked no. 1 by the fans among all of their songs during their 10th Anniversary poll =DD
And I shall let the video do the talking now!! =DD
In time to come when I'm free I shall post the subbed version of this song with translations from their 10th Anniversary concert hehehe

PS: During the Only Star interview last week, Koichi said that his impression of this concert is that while walking down the stairs, he saw that it's soo high that he felt like falling over them HAHAHA!! He must have fell down the stairs too many times already HAHAHAA a baka that wants to fall over stairs whenever he sees one LOLOL



And yes yes yes
After watching this video I CANT WAIT FOR THE DVD!!!!
7 MORE DAYS TO THE RELEASE OF KINKI YOU DVD!!!!! =DDD

Yes I skipped one day~~
Because today I fell sick AGAIN GRR
Flu again
I guess I really need more sleep na~~
Hahaha so yeaaa by the time I updated it's already past midnight ^^

Eliza asked me if I want to go over to her house for nabe party
And meet more of her KinKi friends hahaha
I WANT I WANT!!! =XX
Since it will be on a Saturday I guess I might have to skip service? T___T
Hahahaha maa I'll just go for cell group then hahaha
And of course most importantly,
Watching KinKi YOU DVD together!!! =DD

Ahhhh I cant wait for them to come! =DD
Oh yeaa recently I also suddenly had a goal..
Of course you guys have heard this before,
But I really want to make it come true..
I wonder if I can na~~ T____T

That goal is that when I'm 21 years old,
I want to watch Endless SHOCK!!
I want to travel to Japan and watch Endless SHOCK for myself!!
See the amount of effort that Koichi has put in for making it possible,
The awesomeness of this musical that has been performed for soo many years
The record breaking musical which was performed for more than 600 times
And also seeing Koichi fly around =X
In order for that to happen,
I need to save
I have 2 more years...
By 2011 I will be 21 years old..
But I don't mind watching it in 2012 as well~~

There has been rumors that the world will end in 2012 LOLOL
So yeaa I guess I don't have much time left na~~ hahaha
Better watch Endless SHOCK by 2012~~~
Gambarimasu!!

And on another side note,
I found this picture today:

Photobucket

Yes it's KinKi Kids on the cover for TV Guide
It looks soooo nice right!!
It was last year's issue
On August 23-29
When I saw this I almost died
August 23rd is MY BIRTHDAY!!
Which made me regret sooo much
Why why why did I come back into KinKi SOOOO LATE!!!
If not I'm sure last year's birthday would have been a great sweet surprise for me
As opposed to that stupid break up that I had to endure

Maa kore kara mou
I want to be with KinKi Kids forever =DD

Oh yeaa..

Photobucket

This is my new handphone wallpaper!
I know I know I said I won't change!!
But somehow this looks soooo nice!!!
Looks so pure, looks so angel-like
I cannot help it!!!
Hahahahahahahahahaha
So yeaaaaa =XX

Ok time to sleep ^^
Got work tomorrow~ Haha
Cute Japanese guys here I come!!!! =X

Labels: , ,


blogged @ 12:44:00 AM



Tired but relieved


Ok I had work today~
As some of you may know,
The previous few work schedules for me is HELL
Mainly because I am always late for work (not on purpose)
And really am on the verge of getting myself sacked (or so I thought)
Yeaaa my boss is very nice la~~
He warned me and stuffs but yeaa he didn't give me hell~

So being super paranoid,
Work starts at 1230 today and I left house at 11 HAHAA
But you need to know
Travelling to Sentosa is HELL!
Leaving house at 11 you know what time I reach?
1210!! Takes more than one hour!
And this time I didnt do much waiting for trains and stuffs you know~ T___T
So next time really must leave house super super super early =XX

My boss seeing me reach earlier and not late
He look and me and said 'good good'
HAHAHAHA
Maa it cheered me up a little =X

But still work today sucks
Why?
Because there are LOTS AND LOTS AND LOTS OF TOURISTS!!
There are sooooooo many that I don't even know whether to serve them or not
At almost every second the shop is flooded
And because there's this section where we are selling t-shirts
And alot of them will look through the designs and find sizes,
And leave without buying anything,
And that corner would be in a huge pile of clothes mess
GRRR!!
So from the moment I start work from 1230 until 530 I have been folding clothes NON-STOP (literally) and it wasnt until 530 that I realized that it's already 530 zz
After that the rest of the 2 hours are a bit slower, but still the same thing goes on~~~

Only good thing that happened was that this group of 3 Japanese guys came and look at the shirts,
And then saying that it's Singaporu~ (Singapore)
Then I just stood beside them all the while seeing the moment they need help I'll just go over and serve them
Then one of the guys randomly just said "Singaporu...Xin Jia Po(chinese name for Singapore)" HAHAH!!!
OMG so cute!!!! LOL
Hearing that I cannot help but started grinning to myself like an aho~ HAHA!
And apparently my grin is too big to hide and that guy saw me grinning,
And he started smiling and grinning to me like an aho also HAHAHA!!!
AhhhhhH~~ kawaii~~~~~ =X

OK I know I'm not supposed to look at cute guys during work but
Hey if they're there for you to see,
Just see! =X
Kochan I still love you don't worry~~~
Through the 1st 5 hours of working my head is constantly playing Ai no Katamari for no reason LOLOL
I guess that's how that 5 torturing hours can pass so fast LOL

Ok work aside,
Time to talk about something nice~~
Actually there's not much too~ T_____T
Just some things that keep me going with my day~~

My new wallpaper!! =DD

Photobucket

You guys know how much I love this Singles cover~
So I really can't help myself but to try and see if it can work as a wallpaper,
And it turned out to be soooo beautiful!!!
And what a coincidence,
Just as I am typing this my windows media player is playing Harmony of December!
HAHAHAHA
Yappari KinKi Kids can hear me!!! LOLOL
It's always these little coincidences that makes my life a little happier hehe


And also,
Ever since I got my new phone,
Life has been great for me~
Because I no longer have to worry about making a phone call and having it die on me after having just a 10 second conversation
I no longer have to worry about having no songs to listen to during my long journey home
I no longer have to worry about smsing excessively, wearing my phone battery out unnecessarily

Yes I can listen to my beloved KinKi Kids as much as I want,
And know that whenever I am outside now they will always be with me,
And I can make as much phone calls and sms as much as I want
So people!!
If you have nothing better to do,
SMS ME!!! =XX

Yes yes I know that I am very biased towards Koichi,
So after changing so many Koichi wallpaper,
I finally decided to use this picture as my handphone wallpaper:

Photobucket

NICE NICE NICE?? =DD
Now cannot say I biased towards Koichi already hor =XX
Hahahahahahah
I love this picture,
Because Koichi is in a tank-top *gasp*
And Tsuyo looks great with this hair~! =DD
Finally a picture where the both of them look good! =DD

Yess and from time to time whenever I am feeling tired,
I will just open my flip phone and take a look at this picture
And strangely enough,
I always will seem to be able to get some energy back =DD

Ok that's the end of my random post~ haha
Still waiting for my Brand New Song Limited Edition to reach my mail T___T
Stupid UK postman cheat my feelings,
Tell me will arrive within 5 days LOLOL
Maa I guess I'll just wait for it hahaha T____T

Also my room is in a mess now~~
I have like 3 Kinokuniya plastic bags on the floor
Clothes and bags and laminating papers all around the floor LOL
Someone needs to stop going to Kino~ LOLOL

And one last thing~~~
9 MORE DAYS TO THE RELEASE OF KINKI YOU DVD!!!
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
I CANT WAIT!!!!!!
Tomorrow will have a preview of Ai no Katamari!!!
OMGOMGOGMOMGOMG
You guys need to listen to this song man I tell you
It's composed by Koichi, lyrics written by Tsuyoshi~~
It's one of the best songs ever created in this world I tell you
1000000x better than all those RnB or Hip Hop songs LOLOLOL

So yeaa from today onwards I will be count down-ing to the release of KinKi YOU DVD! =D
I cant wait for my sleepover session!!! *looks at Eliza =X*
Ok I am ending here
Got report to rush
Tomorrow have to submit for group members to see already
Die!!
Pray for me T___________T

PS: Vanilla I just realized that I havent reply your mails yet!! Gomen gomen!! I will get around to it soon k!! As soon as this stupid assignment frenzy ends! T___T Gomen gomen T___T

Labels: , , , , ,


blogged @ Monday, September 21, 2009 10:16:00 PM



Meme =DD 5 songs that start with K ^^


Saw Inseiko doing this meme~
1. Reply to this post and I'll assign you a letter
2. List (and upload if you feel like it) songs that start with that letter
3. Post them in your journal with these instructions

Seeing this is quite interesting,
I decided to give it a try and Inseiko gave me a letter K!!! =DD
She's sooooo nice because there are sooo many nice songs that start with K!! =DD

And I have included an MP3 track download for all the 5 songs,
So non-KinKi fans, feel free to download them and listen ^^
You never know you might like them after that =XX

1. KinKi Kids Forever - KinKi Kids =DD
This is one of my all time favorite song, and I remember when I was young whenever I feel down,I used to get bullied a lot when I was in pri school, the lyrics "Cus when you're down, no one who cares, hitori de ochikorazuni, kokoro de, bokura no koe kite!" always gave me so much strength!! Even though I don't understand the Japanese lyrics then, I only understood the English words, but somehow their voice and feelings from the song reached me =)
MP3: KinKi Kids Forever


2. Kagen no Tsuki - Domoto Koichi
I first heard this song during December last year,I know so late right! and I immediately fell in love with this song when I 1st heard it.
Watching the PV makes me love the song even more! And that was also the song that got me back into looking for more of KinKi stuffs,just because I want to see more of Koichi, and BAM I had a SDK marathon and got sucked into the fandom T____T
At that point of time, I didnt know that Koichi composed this song, but I still loved it anyway..it wasnt until after a few months later that I realized that Koichi actually composed this song, and ahhhh!! My love for Koichi grew much much much deeper and yes =) I love this song even more, and it still remains as one of the most played songs in my playlist =D I love the live performance of this song in Mirror Concert too~ This is just one of my all time favorite =DD

MP3: Kagen no Tsuki


3. Kaze no Iro - KinKi Kids
This song is from KinKi Kids Phi Album~
That is the 1st album that I bought after going on a hiatus on KinKi Kids for about 3-4 years T___T
When I heard this song in the album, I didnt really like it..but after watching the Phi Concert that I bought, I grew in love with this song!! And totally didn't understand why I didnt like that song in the 1st place, it's sooo nice!! Hahaha the tune is nice, the beat is nice and the lyrics is nice! =D
If you haven't listen to this song yet, it's highly recommended! ^^

MP3: Kaze no Iro


4. Kodoku no Machikado - KinKi Kids
The 1st time I heard this song is when I saw it from BambooBranch's livejournal, and seeing that she highly recommended this song, I went to download the song and OMG THIS SONG IS NICE!!! It gives a very spanish(I think?) feel and the tune is nice..I guess KinKi Kids can just make any kind of song work huh? =D This is the coupling song for KinKi Kids' single Harmony of December Regular Edition and of course I bought the single =D
Not just because of this song but also because I simply love the cover of the CD =D
MP3: Kodoku no Machikado


5. Kiss Kara Hajimaru Mystery - KinKi Kids
Finally we're down to the last song =DD
This song is the theme song for Season 2 of Kindaichi Shounen no Jikembo starring Domoto Tsuyoshi..
This song is just so catchy, and you can hear KinKi Kids rap at the starting of the song =D
Hearing this song now somehow just makes me feel soooo nostalgic, and reminded me of my 1st experience of my KinKi fangirling days~ =D
This is also under Koichi's Favorite in KinKi Kids 39 Album too~ ^^
MP3: Kiss Kara Hajimaru Mystery

And yay! That's all! ^^
Initially when Inseiko gave me the letter K I was thinking "Yay I can include KinKi Kids Forever!!" But after that I was like "ehhhh KinKi Kids don't really have much songs that start with K right? I wonder if I can actually complete this Meme without bringing in songs from outside of KinKi Kids =XX
And of course our dear KinKi Kids are soooo amazing!! ^^
In the end I managed to find more than 5 songs that begin with the letter K and I can slowly choose them! =DDD
Alright that's all~ hehe

Since I didnt get to do it yesteryday,
I shall do it today~ Hehe
The pamphlets for KinKira concert that was held in 1996!!!
This was even before KinKi Kids debuted as KinKi Kids with Garasu no Shounen
Imagine before they even debut they can already hold a concert at Yokohama Arena with full house!!!
They are really great aren't they?? =DD
And now for ultra mega cute KinKi!!

During this time they are only like 17 years old hehe
And I was only 6!!
This pamphlet has already existed for 13 years already!!!
The people who took care of this pamphlet really wow~~~
Hahaha and now it's mine!! MUHAHAHAHA
I shall take good care of it too!!
Cus its too precious already T___T


Photobucket

The cover!!!!
Tsuyo looks soooo handsome and cute right!!
And Koichi just looks~~~ INNOCENT HAHAHA!!!


And if you look carefully at the 1996, this is what you'll see:

Photobucket

CUTE RIGHT CUTE RIGHT OMGOMGOMGOMGOMG!!


Photobucket

Yes at this point of time Koichi is still super uncomfortable in front of cameras hehe
But that's what makes him look so cute too!!
And Tsuyoshi is just love~~~
Now you can see why Tsuyoshi is my 1st love~ =D
And why I totally cannot see Koichi when I 1st got to know KinKi Kids hahahah! =X


Photobucket

Oh~~~ Hehe cute cute cute


Photobucket

In this comic strip, Tsuyoshi is saying that his suspender is gone!!
And he cant find it, and Koichi says that they are running out of time,
And hence he just used the ribbon from the bouquet of flowers and use it as Tsuyo's suspender =X
Tsuyoshi is of course reluctant, but Koichi just said that he looks good ^^


Photobucket

Finally the concert starts and Koichi is ready to start the concert~
And then the usual stupid Koichi tripped and AHHHHH!!!
He pulled the ribbons that were supposed to act as Tsuyo's "suspender" and ooops!!
The pants drop!! HAHAHA
As you can see Koichi is grinning and laughing at how funny Tsuyo looks,
And that expression on Tsuyo's face is WIN! HAHAHA
"What are you doing?!?!?!" Tsuyo said that and chased after Koichi, and Koichi ran away and say he didnt do it on purpose! HAHAHA

Omg that was the cutest comic strip I have ever seen la! HAHAHA
Then BambooBranch said that if this were to happen in real life Koichi is DEAD HAHAHA
D.E.A.D DEAD! Haha!!
But of course dear Tsuyo will still forgive his dear hubby anyways =XX


Photobucket

Hahaha!! This is so cute!!!
Kochan is eating PAN!! HAHAHA
Pan = Bread, and it's also the name of Koichi's dog =XX hehe


Photobucket

And we have a cowboy!!! Hahaha ^^
Cutest cowboy I have ever seen hahaha


Photobucket

Ahhhhh~~~ CUTE RIGHT CUTE RIGHT!!!
PEIXIN ARE YOU READING THIS?!?!?!
TSUYO IS CUTE CUTE CUTE!!!


Photobucket

He looks soo handsome here too~~ ^^


Photobucket

Heh~~ our dear 2 bad boys who look too cute to even pose as bad boys =XX


Photobucket

Another one~ hehehe


Photobucket

Kochan!!!


Photobucket


Photobucket

What a Kindaichi face~~ HAHAHA


Photobucket


Photobucket

Tsuyoshi~~~~

And of course the cutest picture in the bunch is....


Photobucket

THIS!!!!! OMG HOW CAN ANYONE NOT WANT TO HUG THIS CUTE LITTLE BOY!!!


Photobucket

Koichi~~~

Seeing how cute Tsuyo is~
Of course Kochan has a counter attack~~~

Photobucket

KAWAII KAWAII KAWAII!!!!!!!!!!!!
Hahaha yes that is all I have to say/can say after seeing this picture HAHAHA


Photobucket

YEA!! Tsuyoshi to end the pamphlet~ ^^


Photobucket

Bye bye~~~


Photobucket

Back of the pamphlet~ ^^


In case you were wondering,
All these pages are in A4 sized(or around there) and ahhh it makes me feel soooo shiawase~~ T_____T
Once again thanks to Emily for exposing me to such great stuffs!! Hahaha

Haha ok that's all~~
Time for me to catch some sleep before the wedding dinner tonight~ haha
Tired tired!! ^^; (Learnt this icon from gally =XX)
Ok cya~~ ^^

Labels: , , , ,


blogged @ Sunday, September 20, 2009 3:21:00 PM



Thank you~


Went to church today~
During service, sister Wanping said this
"Every blessing that you have comes from God"

And then it struck me
That's true! And I felt so guilty that I took so long to realize it
The moment that sentence was shown up on the screen,
All I can think of are my KinKi stuffs and all my KinKi friends that I got to know for the past few months
And I just want to thank God for allowing me to know such great friends like Vanilla7. Bamboobranch, Gally04, Eliza (I havent seen you in school for sooo long alr!! I want your project to end asap!!), Emily, Shiyi, Nezuri, Kristy, Relockz, Rurun and of course all the regular people who always commented whenever I made any new post ^^

Ahhh it ended up being such a looong list there~ =X
But yeaa you get the point,
I am always bathed in happiness thanks to those people up there~~ ^^
And thank you God for giving me such nice KinKi Pamphlets, limited edition CDs, DVDs and giving me a job so that I am able to continue to pay for my stuffs~~

Of course thank you God for letting me know such great friends like Jenmey, Peixin, Janice, Shuhui and Davis who always allowed me to fangirl in front of them without making any negative comments ^^

And of course how can I forget my dear Yiting? ^^
Thank you God that we get to meet =D
The friend who always helped me whenever I needed help,
Gave me the money to buy stuffs whenever I need to, allowing super super (and I mean super) long credit =D
Of course accompanying me watching Domoto Kyoudai, laughing together with me,
And she even understand some of the inside jokes of KinKi already even though she's not a fan
I am really thankful for her~ ^^

Thank you God for the great school that you have put me in..
Initially I didn't think of it much,
But after staying for a while, interacting with the people well,
I realized that I can fit in well..
Much better than I would have at any other school..
At least that's what I felt ^^
Thank you for all the great friends that you bit by bit bring into my life in this school too~
I'm sure in these 3 years of University, I will definitely enjoy school ^^

In the Bible, it says
"Every good gift that you receive comes from my hand" - James 1:17

So God I thank you for all the gifts and all the treasured possessions that I possess now, for it is You who gave them and bless them to me..

"For it is I who gave you those desires" - Philippians 2:13

I dont know if I can use it this way,
But still I just want to thank You for giving me KinKi Kids as my desires ^^
For since young until now, I would say that this is the best thing that has ever happened to me in my life~~
Of course apart from knowing that You are my Father and that I have Your love no matter what.


Yes it may not seem like it,
But today's sermon actually made me think a lot~~
And I just want to say God, thank you ^^


Hahaha with that,
I guess it's time for updates!! =DD

Yesterday met up with Emily to get my KinKi Kids pamphlets~
And ahhh I cant believe how great it was!!!
Initially when she's selling $20 per pamphlet,
I was still thinking "Waaa so expensive!! Pamphlets only leh!!"
So I only ordered 2, but I asked her to bring the rest anyway
Cus I want to see..if I like I might buy more~
The moment I see all those pamphlets I was like OMGOMGOMGOMGOMG!!

You know why??
THOSE PAMPHLETS ARE BIGGER THAN MY 14INCH LAPTOP SCREEN!!!
High quality printing,
Hard covers, hard spines,
Good quality pages~
Most important of all,
YOUNG KINKI!!!!!

Seeing all these I cannot help but look at her and say
"WHY YOU SELLING AT $20 EACH?!?!?! IT'S TOO CHEAP ALREADY!! ARENT YOU MAKING A LOSS?!?!"
Then she just say that it's ok haha
And I asked her how can she even bear to sell all these~
And she say that she have all of them already~
The ones that she's selling are the extras HAHA!!

Oh man and I can't help but gave her puppy eyes and say
"Can you please dont sell already? I want to buy all of them!! Can keep for me?? I will slowly buy them from you!!"
And you guess what she said?
She said "Ohh can ahh~~ Then you just bring all of them home 1st lor, then you slowly pay me back"

I am seriously shocked

All I can do was look at her and say "Huh?!?! What?!?!"
LOLOLOL
And she say it's really ok~~ I can just slowly pay her back~~
So I went home with 6 pamphlets!!!!! =DDDD
SUCH A NICE PERSON RIGHT?!?!?!
NO MATTER HOW MANY TIMES I HAVE ALREADY SAID IT,
I HAVE TO SAY IT HERE ONCE AGAIN
EMILY YOU ARE THE NICEST PERSON ON EARTH AND I LOVE YOU!!!!

Don't worry!
I won't run away!!
I will definitely pay you back for every single pamphlet that I took!!
If not you can confiscate all my Kochan concert goods T____T
HAHAHA!!!

I really am the luckiest person in the world,
To meet the nicest people in the world~
I am serious
You guys rock omg~~
I can't imagine how life would be without even any one of you
All of you are sooo important to me T_____T

And Emily showed me Endless SHOCK pamphlet too!!
But she's not selling that HAHAHA!
Cus she only have one T_____T
HAHAHAHAHA
If not how expensive I also buy!!!!
LOLOLOL

In case you guys have no idea which pamphlet is it~
I am gonna upload the scans of this pamphlets~~
And you can imagine how amazing it is when all these pictures are actually bigger than my 14inch laptop,
Printed in great quality paper and having high quality colors~~

I totally cannot control myself,
And literally kept screaming in the middle of Takashimaya's KFC!!!
I totally cannot believe I actually touched the pamphlet with my own two hands!!
Ahhhh it's like a dream come true T____T

Photobucket

The cover of the pamphlet~ (Seriously looking at the pamphlet I am so surprised that someone is actually able to scan this!!)


Photobucket

This is sooooooooo nice~~~

Photobucket


Photobucket

Look how weak he looks~~
And wet too~ =XX


Photobucket

Ahhhh the chest!!!


Photobucket

Ahhhh he's stripping!!!!!


Photobucket


Photobucket

Ultra mega hotness~~


Photobucket

AHHHHHH!!! HE LOOKED AT ME!!!


Photobucket

MY ALL TIME FAVORITE PICTURE!!!


Photobucket

This too!!! LOOK AT THE DELICIOUS NECK!!!


Photobucket

*faints*


Photobucket

Ahhhhh~~~ Fur~~~


Photobucket

This is sooooooooo nice!!!


Photobucket

Hahahaha here comes the hot guy in a hot leather get up~~


Photobucket

HOW CAN ANYONE NOT FALL IN LOVE WITH THIS PICTURE?!?!?!


Photobucket

And this too!!
OMG IT'S NICE BEYOND WORDS!!!

Photobucket

Yes I know I posted this before already~~
But it's soo nice~~
It's the wallpaper of my handphone now~~ LOL


Photobucket

I almost fainted when I saw this picture in that giant sized pamphlet omg~~~
This is soooo nice!!!


Photobucket

Remember this picture?!?!??!!
IT'S A 2 PAGE PIN UP OF THAT PAMPHLET!!!!
It's like double the size of the laptop screen, ONLY BIGGER!!!

Photobucket

NOT FORGETTING THIS TOO!!!
DOUBLE SIZE OF 14INCH LAPTOP SCREEN BUT BIGGER!!!!
(So sorry for the repeated caps but I'm just too too excited the moment I get reminded of this LOLOL)


Photobucket

During rehearsals~~
The rest of the few pictures are during rehearsals too~


Photobucket


Photobucket

Totally looks cute with that towel wrapped on his head =D


Photobucket

More cute expressions~


Photobucket

Of course~ Nothing I love more than Kochan smiling ^^


Photobucket

Kochan is in the middle and he totally looks H.O.T


Photobucket

Finally ending off with a very beautiful picture~~~ Hahaha


OMG I totally want that pamphlet!!!
Wait till I have the money
YOU WAIT!!!!!
KOCHAN I WILL HAVE YOU ONE DAY!! GRRRRR
Hahahaha I sound so scary now~~ LOL


After that we went to Kino and bought Only star~~ hehehe
I'm lazy so I'm just gonna post the 2 great photos that Kochan took in the magazine ^^

Photobucket

Yay~~
The KinKi YOU DVD advertisment!!! ^^


Photobucket

Like I said before~
Nothing else is better than seeing Kochan in a suit~ =DD
Of course in a Kimono, Tank Top or wearing nothing is totally fine too =X


Photobucket

Ahhhhh~~
He looks like a prince that just came out from a fairytale~ LOL
Only that he's actually a 30 year old ossan in disguise =X


And both me and Emily just kept looking through the magazine and talking about KinKi Kids hahaha
It was totally enjoyable~
And we understood each others' language HAHA!!
KinKi fans have our own KinKi Language heh~~


Ok with that I am ending this post today already~~~
This was supposed to be a very short post but argh~~~
This always happen to me doesnt it~ T_____T
Alright going off =DDD

Labels: , , , , , , , , , , , , ,


blogged @ 2:13:00 AM




Website Statisticsself cert mortgage